Bir önceki/Geri Sea freight

Konteyner krizi ve tüm zamanların en yüksek nakliye ücretleri

Limanlardaki önemli gecikmeler, konteyner eksikliği ve yüksek ücretler Asya’dan Avrupa’ya nakliyatı etkiliyor.

 

Erkenden rezervasyon yaptırmanızı tavsiye ederiz

Denizaşırı pazarlar şu zorluklarla karşı karşıya:

  • Talep artışı
  • Ekipman eksikliği (Daha da kötüleşebilir)
  • Yoğunluk ve gecikmeler
  • SPOT ücretleri

 

Bu durumu düzeltmek amacıyla, hem kısa hem uzun vadede en iyi çözümü bulmak için birçok farklı nakliyeci ile diyalog halindeyiz. İstikrar, tahmin edilebilirlik ve ekipman sağlamayı hedefliyoruz.

Nakliyecilerden bağımsız çalışıyor ve gönderiniz için her zaman en iyi çözümü arıyoruz.

 

Diğer taşıma alternatifleri neler?

Hem demir yolu taşımacılığı hem de hava taşımacılığı mallarınızı taşımanız için iyi çözümler olabilir; ancak bu yollar şu sıralar fazlasıyla revaçta. Demir yolu taşımacılığında yerler haziran ayı boyunca tamamen rezerve edilmiş durumda, ancak mallara daha fazla alan açmak için güzergah eklemeye çalışıyoruz.

 

2021 yazı için genel okyanus taşımacılığı durumu

  • Asya’dan ithalata olan güçlü talebin 3. çeyrekte de devam etmesini ve okyanus ağlarının yoğun olarak kullanılmasını bekliyoruz.
  • Ekipman eksikliği Asya Pasifik’te tüm sektörü etkileyen bir sorun olmaya devam ediyor. 

Ülke başına durum

Çin

Ekipman ve depolama alanı eksikliği ve yılbaşından bu yana bekleyen birikmiş nakliyeler sebebiyle tüm yaz boyunca Çin’den yapılacak olan gönderimlerin zorlu geçmesini ve zaman almasını bekliyoruz.


Ningbo ve Şanghay’dan farklı çözümler bulmaya çalışıyoruz; erken rezervasyon iyi bir seçim olabilir.
Xiamen, Fuzhou Dalian, Qingdao ve Tianjin, ekipman eksikliği yaşayan şehirler.

Yantina Limanı’nda yoğunluk söz konusu; ayrıca tespit edilen mutasyonlu Covid-19 virüsü çok katı pandemi kontrollerinin yürürlüğe konmasına sebep oldu. Gemiler, yanaşmadan önce liman dışında 14 gün beklemek zorunda. Yani bu ay tüm nakliye programları tamamen geçersiz hale geldi; nakliyecilerin günlük bildirimlerine göre hareket etmeniz gerekiyor. 

Nansha Limanı hızlı bir şekilde kapatıldı, yeniden açılış zamanı ise açıklanmadı.


Çin’den demir yolu taşımacılığı da bir seçenek olabilir.

Hindistan

Covid-19, Hindistan’da çok ciddi bir şekilde yayılmış durumda ve birçok farklı bölgede yerel kapanmalara gidildi.

Bu yüzden bazı gecikmeler bekliyoruz. Hindistan da tıpkı Çin gibi ekipman eksikliği yaşıyor.

Güney Doğu Asya

Lojistik operasyonlarda, çoğunlukla ekipman eksikliğinden kaynaklanan gecikmeler yaşanıyor.

Avrupa Kıtası

Rotterdam, Hamburg, Anvers ve Bremerhaven gibi limanlar, feeder gemi kapasitesini olumsuz yönde etkileyen denizaşırı nakliyelerin yanı sıra yoğunluklarla da mücadele ediyor.

Bu kapsamda gecikmeler bekleniyor. Teslimatları iyileştirmek için farklı lojistik senaryoları üzerinde çalışıyoruz.

 
 

Asya'dan kargoya mı ihtiyacınız var?

Bizimle temasa geçin!