Bir önceki/Geri Working behind desktop

Satıcı yönetimi için 3 neden

Neden satıcılarınız üzerinde kontrol sağlamanız veya satıcılarınıza yönelik daha iyi bir genel görünümden yararlanmanız gerektiğini hiç merak ettiniz mi? Üretim tıkırında gidiyor mu, önlem almanız gereken gecikmeler var mı? Teslim edilen ürünlerin kalitesi beklentileri karşılıyor mu? Maliyet kontrolü planlarınıza uygun gidiyor mu?

 

1) Tek sistemde genel görünüm

İhtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri tek bir sistemden alın. Birkaç sisteme girip olası tutarsızlıkları kontrol etmek hem zaman alıcı bir iştir hem de bu şekilde hatayı bulacağınızın garantisi yoktur.

Satıcı Yönetimi size sipariş bilgilerine doğrudan kendi ERP sisteminizden erişme imkanı sunar. Böylece etkili, hızlı ve kolay bir şekilde her şeyden haberdar olabilirsiniz.

2) Öngörülebilir teslimat süreleri

Görünürlük, öngörülebilirlik sağlık. Satıcı yönetim sistemleri ile müşterilerinize kolayca durum güncellemeleri verebilirsiniz.

Üreticinin kim olduğundan öngörülen teslimat sürelerine kadar müşterilere siparişlerinin mevcut durumu hakkında bilgi verebiliyor olmak, kaliteli müşteri hizmetlerinin yapı taşlarından biridir. 

3) Tüm belgeler elinizin altında

Satıcı yönetim sistemi sürekli belgeleri örnekler. Süreçlerin net şekilde belgelendirilmesini ve müşterilerinizin gelişmesine yardımcı olmanızı sağlar.

 

Tedarikçinizin deposundan çıkan malları, anında ve doğrudan ERP sisteminiz üzerinden görebilirsiniz!

 

 

Kent Nicolaysen

Kent Nicolaysen

COO/CTO - Chief Operational Officer